Apakah ayat-ayat yang boleh digunakan untuk cepat kaya

Wednesday 21 March 2012

KHASIAT AMALAN AYAT-AYAT AL-QURAN

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Bagi anda yang mencari kitab yang menyatakan khasiat ayat-ayat Al-Quran dan cara mengamalkan anda akan mendapatinya di dalam kitab KHAZINATUL ASRAR yang dihimpunkan oleh Sayyid Muhammad Haqqi An-Nazili cetakan DARUL BEIRUT.Sejak bulan Mac 2011 saya berusaha menulis semula kitab tersebut dan sedikit penambah baikan telah saya lakukan ,maka dengan penuh kesyukuran  saya persembahkan kepada anda yang mencintai AL-QURAN sebuah kitab dalam bentuk terbari iaitu E-KHAZINATUL ASRAR untuk tatapan anda .Kepada siapa yang berminat sila hubungi saya di talian 9174583156 untuk keterangan dan tempahan 
HARGA YANG SAYA TETAPKAN ADALAH RM300.00
PESANAN BOLE DIBUAT DENGAN TALIAN 0174583156
ATAU E-Mail :abuya59@gmail.com

No comments:

Post a Comment